Aplikacja do zamawiania obiadów.
Szanowni Państwo,
Od 1 lutego obowiązują nowe zasady zamawiania, opłat i odwoływania obiadów w naszej stołówce szkolnej. Dotychczasowe zgłoszenia wygasły z dniem 31 stycznia.
Rodzice, którzy chcą zapisać swoje dziecko na obiady musza zrobić to przez https://aplikacja.zamowposilek.pl
Szczegóły w załączonej instrukcji.
W przypadku pytań proszę dzwonić na nr 728 311 101 w godzinach od 10.00 do 13.00.
Po rejestracji użytkownicy aplikacji mogą składać zamówienia na dany miesiąc do 15 dnia bieżącego miesiąca, po tej dacie następuje blokada zamawiania posiłku. Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków. Anulowanie jest możliwe do godz. 8:00 w tym samym dniu Po anulowaniu posiłku kwota za posiłek wraca na konto w aplikacji i jest do wykorzystania przy następnym zamówieniu. Uczniowie klas ósmych i osoby które rezygnują z posiłków w przypadku nie wykorzystanych środków na koncie będą mieli zrobiony zwrot nadpłaty na konto rodzica a pozostałym osobą środki przechodzą na kolejny miesiąc do wykorzystania.
Po 15-stym dniu miesiąca wprowadzona została możliwość zamawiania np. na kolejny miesiąc.
Aplikacja zostaje uruchomiona dla szkoły podstawowej.